11 Şubat 2012 Cumartesi

Rabbimin Bir Hikmeti


daha önce 10 günden uzun tatillerde bulunma ihtimalimin yüksek olduğu yeri belirtmiş orası benim memleketim sene 2011de 19 mayıs tatilinde gitmiştim ve bir gezinti yapmıştım civarda kazakdamı denilen mevkide de fotoraflar çekmiştim çok güzel bir yerdi, sonra yaz tatilinde yeniden memleketime gittim ve dudumki o bölge tırtıl istilası altında hemen üzerime kalın ve açık yeri olmayan bir elbise giydim, çünkü dokundukları yeri fena kaşındırıyorlar, aldım makinamı düştüm yollara bizim köye 3km uzaklıda orman başlıyor birde ne göreyim mayısda yemyeşil orman şimdi kuru odun yığını birkaç foto çektim eve döndüm ve resimleri mayısda çekdiklerim ile karşılaştırınca durumun vahimliğini daha iyi gördüm tabi biraz insan tırsıyor köye yakın bir yer ve ilerliyorlar bazı köylere girmişler bile neyse bu durumu insarlarla paylaşayım dedim eski ve yeni fotoları yan yana koydum ve facede paylaşdım









ormanın içinden akan dere tırtıl ölülerinden kıp kırmızı olmuşdu

neyse ne olacak bu durum derken yavaş yavaş ölmeye sayılarının azalmaya başladığını gördük ve hepsi kelebek oldu, öğlen vakdi gölgelerde sürü ile kelebek vardı ama kelebeklerin ömrü az olduğu için bir haftada hepsi öldü gitti
çok korkduydum ama meersem bu rabbimin bir hikmetiymiş biraz araştırma yaptım yer yer böyle şeyle oluyormuş dengenin korunması için gerekliymiş ama çok büyük bir olanda etkili oldu benim görebildiğim kadarıyla 15 km çapında bir salgın belkide daha büyük ama neyseki kazasız belasız atlatıldı gitti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder