12 Temmuz 2012 Perşembe

Ghillie Suit çalışmalarım


2007 yapımı shooter filminin bir sahnesinde çok profesyonel, başarılı bir kamuflaj vardı çok hoşuma gitmişti sonra o kamuflajın adının Ghillie Suit olduğu öğrendim sonrada yapmayı kafaya koymuştum
tüfeğim hatsan at44s-10 korozyona karşı koruması zayıf yağlamazsan özellikle kıyı kesimlerde çok hızlı pas yapıyor bide insan bu sıcaklarda terliyor terli elle metal yerlere dokununca pas yapması dahada hızlanıyor sürekli yağlı olunca da ellerini kirletiyor bende silahın kundağını ve tüpünü söktüm sonra tüpü, namluyu ve mekanizmanın alt kısmını bir güzel yağlayıp geri birleştirdim sonrada dar ve uzun bir bezle boyuna sardım görünüşü fena olmadı ve bu çalışma Ghillie Suit denemesine yararı oldu hem kamuflaj bezin üzerinden daha yavaş kayıyordu hemde kamuflajda kullandığım malzemelerin tozu toprağı pisliği tüfeğe deymedi































kamuflajı nasıl yaptıma gelince sandığımdan daha kolay oldu ilk önce tüfeği kamuflajladım malzeme olarak tarla sarmaşığını kullandım bizim bahçede bolca vardı onları yoldum hem bahçeyi temizledim hemde malzeme topladım sonra sarmaşığın beyaz çiçeklerini kopardım beyaz renk biraz görüntüyü bozuyor bi sonaki adım otu kullanıla bilir hale getirmek yolarken büzülen otu yerdeki haline getirmek için biraz açıyorum ve sonra silahın üstüne örttüm üstüme kullandığım otları geniş yaygıdan ziyade ince halat gibi uzatıp üzerime doladım
şapka gerekli şapkanın güneşliği otların görüşünüzü kapatmaması için takarsanız iyi olur
toplamda bir kucaktan fazla sarmaşık kullandım daha fazla kullanılırsa daha iyi olabilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder