11 Temmuz 2012 Çarşamba

slow motion-3 su fıskiyesi ile 3240 rpm


memlekette bahçeyi sulamakta kullandığımız ufak bir dinomo var saatte yaklaşık 2-3 ton su basan bir su motoruna normal musluklara takılan ufak sulama fıskiyesi taktım vuuuuuuu diye ses çıkarmaya başladı ses ve hız hoşuma gitti ve slow motion çekim yapmak aklıma geldi hem böylece dakikada kaç tur attığını sayarım dedim çekimi yaptım videodan sayım yaptım 2000den fazla bir rakam çıktı ben 1000rpm bile yoktur diyordum sayım sonucu çıkan değeri arttırmak aklıma geldi ilk yaptığım tesisatı sağlamlaşaytırmak oldu bunun için bütün ek yerlerini kelepçe ve tel ile sıkıca sıkıp basınç kaçağını önledim ve yeniden çekim yaptım hız 2700lere çıkınca aklıma bir iki modifiye daha geldi onlardan ilki eskiyen contayı yenilemek ve yağlamaktı onları yaptıktan sonra delikleri kontrol ettim ve yeniden sayım yaptım yaklaşık olarak 3240 rpm değerini buldum

inanmıyan arkadaşlar olabilir dedem bile gözleriyle gördüğü halde inanmadı video sizi aldatmasın videonun tamamı slow yani normalin en az çeğreği hızında inanmıyan arkadaşların böyle bir imkanı varsa denesin sesini bi duysunlar sonra arabalarına binip devir 3000 rpm olacak kadar bi gaz versinler ve o ki sesi karşılaştırsınlar birde 3000rpmde arabanın titremesi ile fıskiyenin hortumunun titremesini karşılaştırsınlar bunlar ölçücü şeyler değil ama inanmanıza kolaylık sağlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder