11 Şubat 2012 Cumartesi

Gözünüz Gönlünüz Tahribat Görsün


GGTG benim daha çok defa açmayı düşündüğüm bir başlık. seviyorum bu işleri ne yapayım.
bende bir havalı tüfek vardı hatsan mod 88. tüfeğim 1gramlık saçmayı saniyede 210metrelik bir hızla atabiliyordu buda yaklaşık 20 jouleden fazla bir enerji demek ki bu da çakal boyutundaki hayvaları öldürebilecek bir güç. mod 88 ile ağır iş lastiğine atış yapınca 2-3 mm içeri girip yapışıyordu. çam tahtaya ateş edince genelde sekiyordu. ansiklopediye atınca da 30-60 sayfa delip duruyordu. birgün memleketdeki süperpoze ile bir atış yapayım dedim hedefe iki ansiklopedi arkasına ağır iş lastiği onun arkasınada çam tahta koydum. namluya da domuz fişeğini sürüp kapattım. hedefe nişan aldım, ateş ettim hepsi devrildi. gittim baktım çam tahtaya kadar delmiş çam tahtayıda baya zorlamıştı. boşuna domuz avında kullanılmıyor ya.




bu resimde aynı orada gördüğünüz siyah ağır iş lastiğine bir havalı tüfeğin verdiği hasarı görebilirsiniz

aradaki farkı siz düşünün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder